Bursa’da Safari tadında turla eğlencenin tadına varın!

DOĞA TURU-ULUDAG ZİRVE (GÖLLER TURU)

DOĞA TURU Belirlenen noktadan sabah 10 da hareket Başlangıcı İnkaya tarafında olan özel parkurumuzun bitişi diğer tarafta keles yolundadır.

Yaklaşık 5 saat süren orman yolculuğumuzun içerisinde harika Bursa manzaralı yerimiz ve doğancı barajı manzaralı yerimizde serbest zaman ve fotoğraf çekme molalarımızın ardından tuzaklı piknik alanında yemek molası veriyoruz. (Köfte ekmek + meşrubat)Yemek molası verdiğimiz yerde eğlenceli aktivitelere yer veriyoruz.Daha sonra doğancı barajının kenarına iniyoruz ve ardından nilüfer çayına kısa bir yolculuk yapıyoruz. Son olarak doğa içerisinde bulunan at biniciliği çiftliğini ziyaret ediyor ve turumuzu sonlandırıyoruz.

Uludağ Zirve TuruTur başlangıç saati:09.00-10.00 4*4 Jeeplerle Bursada belirlenen noktalardan hareket.Uludağ zirveye  yolculuğumuz herkezin bildiği Uludağ yolundan hariç toprak ve doğal yoldur. 1 saat doğa parkur yolculuğumuzun sonunda yaz aylarında kar görerek şaşkınlığımızı gizleyemiyoruz. Karların erimesinden kaynaklanan karsularıyla oluşan göllere ulaşıyoruz.Sırasıyla Karagöl, kilimli göl,buzlu göl ve aynalı göl olmak üzere  yaz aylarında kışın tadını çıkarıyoruz.  Molalarımızda isteyen misafirlerimiz göle girebilirler . Dönüş yolunda içimizin üşümesinden sonra gözlerimizi aydınlatan alaçam orman yolundan gerçekleştiriyoruz. Alçam ormanlarıyla bütünleşmiş restorantımızda yemek molası veriyoruz.Yemek molasından sonra alaçam şelalesine uğrayarak turumuzu sonlandırıyoruz. Bir sonraki bursajeepsafari turlarımızda buluşmak dileğiyle…